zaterdag 20 juli 2013

Quilten

Ik heb altijd vol bewondering naar quilts gekeken. 
Ik vond het jammer dat ik dit zelf niet kon. 
In 2012 kreeg ik borstkanker en kon geen hele dagen werken. Bij toeval zag ik een advertentie van een open dag bij Heleen van textielatelier "De Vlotte Naald".
Dit was een mooie gelegenheid om in deze nare periode ook iets leuks te gaan doen.
Eerst beginnerscursus deel 1 met een grote quilt, die bijna af is. Dit quiltje is van cursus deel 2 het eerste werkstuk.

Hoera, mijn eerste quilt is klaar, ondanks de pijn in mijn vingers door de chemo. (24-02-2013)

Er volgen nog meer quilts, kijk hieronder om ze te bekijken.



-----------------------------------------------------------------------------------------

Dit is de eerste quilt, waarmee we op de beginnerscursus zijn begonnen. Verschillende blokken in meerdere technieken. Ondanks de bijwerkingen van de chemo toch gelukt en af gekregen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Quilt "Bloemenkussen" (Gemaakt: april 2013)



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Quilt "Driehoekjes-kussen" (Gemaakt: mei 2013)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten